Sunday 27 May 2012

Saya Tetap Sayang Awak (Part 2)

Assalmualiku.
Kisah ni sambung cerita yang dekat bawak tu. Kisah yang mayayat hati.


Sedihnya saya,
Sampai hati awak,
Kenapa awak pergi disaat saya mula mencintai awak,
Saya harap awak jadi peneman hidup saya.

Tapi,awak tetap pergi ikut dia,
Saya masih teringat saat kita bersama,
Aku sangat mencintaimu.

Saya sayang awaksangat-sangat,
Saya harap awak datang kepada saya,
Dan pada saat itu saya akan cakap,
"Aku sangat mencintaimu"

Saya keseorangan,
Bawa cinta saya,
Yang telah awak lukakann.

Hanya kad ini yang awak kirimkan,

Jemputan Majlis Kahwin
Lagi sedih saya,
Apa salah saya?

Sampai sangup awak lukakan hati saya,
Hati yang pernah buat awak gembira sewaktu awak sedih dulu,


"Berhentilah dari terus mencintai,
Saya telah dimilikki,
Maaf,kerana pernah melukai hati awak,
Saya tak mampu tipu perasaan saya"

"Maafku telah terbuai,
Akan indahnya cinta"

Tak apalah awak,
Biarlah saya simpan semua
Kenangan kita,
Mungkin Allah nak bagi,
Orang yang lebih baik untuk saya.

Saya harap,
Awak akan terus bahagia,
Dan terus mencintai,
Orang yang awak cinta.


Hanya satu aku nak cakap pasal cerita ni,tak guna punya perempuan!





No comments:

Post a Comment