Saturday 26 May 2012

Blogwalking!

Assalamualikum,kum apa,kumback,back apa,back man.

Adohai teringat masa darjah 1lah pulak. Balqish,kau dah besar,tak payah berlagak jadi budak kecik sangatlahkan?

Kay,cukup kuat sangat berangannyer. Blogwalking? Jom,alarh. Kita tengah update post ni,kacaulah. Siapa suruh bukak blog kita? Kan dah kena marah! Pandan muka kena marah! *tiru ayat cerita toyol
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Blogwalking ni best ke?
Ayat ni selau bermain dalam kepala hotak aku yang sempit ni.

First aku pergi bukak google then tulis ayat merapu aku. Keluarlah bendanya,then aku tekan dapat blog Aina Diana.

Budaknya comel,sumpah aku kata comel. Dia guna blogskin sama macam akulah. Dia tak sekolah dengan aku. Btw,aku kenal dia dari FBlah. Nak? Okay,sinilah,
jemput masuk yer. Dahalah berjam kot aku rasa mentaip,korang baca memanglah senang! Bye,assalamualaikum.








No comments:

Post a Comment