Saturday 26 May 2012

Andai Aku Diberi Peluang.

Assalamualikum.


Hari ini, hati ini mula tertaut kepadamu..

Hari ini, Hati ini mula merinduimu..

Hari ini, diri ini sentiasa ingin mendengar suaramu..

Hari ini, semuanya berkaitanmu..

Hari ini, aku sentiasa memikirkanmu..

Andaikata.. AKu diberi peluang OlehNya..

Andaikata aku diberi peluang olehmu..

ingin aku selami jiwa mu.. untuk mngenalimu hati sucimu..

ingin aku menjaga dirimu..

Andaikata aku diberi peluang..

ingin sgt diriku untuk bersama-samamu..

merempuh hidup ini bersama-samamu..

saling membimbing bersama-samamu..

Andaikata aku diberi peluang..

Tidak sekali aku persiakan dirimu..

tidak sekali aku persiakan diriku..

tidak sekali aku persiakan semua berkaitan dgn diri mu..

tidak sekali aku persiakan.. hubungan itu..


andaikata aku diberi peluang itu..


Ya Allah Tunjukkan Jalan Kepadaku




No comments:

Post a Comment